ח"כ חיים ביטון: "לא ניתן לכפייה החילונית להימשך"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ חיים ביטון: "לא ניתן לכפייה החילונית להימשך"

    ח"כ חיים ביטון מש"ס לגדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר": "המו"מ מתקדם מאד טוב, תהיה ממשלה בסוף. יש עוד קשיים בדרך, לא יודע אם זה יקרה השבוע, אבל הדברים מתקדמים" | האזינו

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל תנועת ש"ס וחבר צוות המו"מ ח"כ חיים ביטון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת הבוקר": "נעשו מינויים של רבנים איפה שהיה אפשרי, יש מצבים שבהם אין יכולת למנות רבנים. כהנא הצליח למנות 17 מינויים, זה יתבטל עכשיו שתקום הממשלה החדשה. הממשלה הקודמת עשתה עבורנו עבודה טובה מאד, הם עשו ככל העולה על רוחם, ולימדו אותנו איך לעבוד".

    "יש הצעת חוק שהיועץ המשפטי יהיה משרת אמון, אני לא יודע אם זה יעבור או לא, אבל אני יכול לומר שאנחנו באים בגישה שונה, ולא נתבייש לבקש מה שנצטרך" הוסיף הח"כ. "ההסכם הקואליציוני שעשינו הפעם הוא משמעותי מאד, יש בו התייחסות לכל הנושאים, ויהיו שינויים גדולים".

    "לפיד הוציא את הטלפיים שלו החוצה והתחיל להשתלח בחרדים. לבוא ולהציג את זה כאילו אנחנו נכריח אנשים להיות בהפרדה זה שקר. מנגד, לא ניתן לכפייה החילונית לשלוט בנו, מי שרוצה לקבל אירועים בהפרדה מגיע לו את זה".

    "המו"מ מתקדם מאד טוב, תהיה ממשלה בסוף. יש עוד קשיים בדרך. כדי להקים ממשלה צריך להניח יומיים לפני זה את ההסכמים הקואליציוניים. לא יודע אם זה יקרה השבוע, אבל הדברים מתקדמים".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות